1Oguzunannesi benzeri benim bebegomde de var 4 aylık bazen oluyor bazen oldugunda da yan yatırıyorum geciyor muhtemelen burunu tıkalı yan yatırıp arkasına yastık koyup oyle bir deneyın serim fizyolojik olarak serum satılıyor sırıngayla cekıyorsunuz , sırınganın baslıgını cıkarıp dık tutup bir burundan sıkıp doger burundan cıkıyor ve burun aspiratörü ile cekiyorum . Birde nazal nem diye bir krem var burun deliklerine sürüyorum . Nemli tutuyor . Odanıza kaloriferliyse su takın kalorifere .