Merhaba bebeğim 4 ay 23 günlük herhangi bir sağlık sorunu yok ama sürekli huzursuz ağlıyor kucağımda ya da emerken susuyor aynı durumda olan varmı? Sürekli acaba bir sorunu var da doktor mu anlamıyor diye düşünüyorum ama kucağımda gayet iyi bebek arabasıyla gezerkende iyi ne zaman bi yere koysam hemen ağlıyor bekliyorum belki susar diye daha da şiddetli ağlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım