koalam34 canselcalgn dogdugundan beri 7 aylık yeni doğan kullanıyorum ıslak mendili bezinide kullanıyorum çok memnunum diğerlerine baka çok uygun hem
Tuba_2020 Sürekli bende alıyorum memnunuz ben beyaz sabun kokulu ıslak havlusunu daha çok beğeniyorum.