Anneler normalde kızım gündüzleri hiç uyumaz hatta bu konuda çok şikayetçiydim ama bugün hem gece sabaha kadar uyudu hem de sabahtan beri en fazla 2 saat uyanık kaldı iki parça olarak tedirgin oldum şuanda da oynatayım diye uğraştım oynamadı gözleri gidiyordu uyutuyorum. Atak haftası mı acaba fazla uyku yapar mı atak. 3 gün sonra 2 aylık olucak