biryavuzkusu ayyynen katılıyorum ve üstüne birde ben malesef kızımı emziremedim de yani marketten aldığım mama ile büyüttüm sakınan göze çöp batarmış bizimkide öyle ne yesem sulanıyor bende veriyorum dediğiniz gibi yarın burger king sırasında menü seçecekler zaten ....benimkisi amaaan deyip sallamak değil ama abartmanında alemi yok nolur Allahım kimse çıkıp sen naaapiyosun seni cahil yarın çocuğun şöyle olsunda gör falan demez