Yaklaşık 9 aylık oğlum ve baştan beri bu ek gıda olayında pek başarılı olamadık. Kendim yedirmeye çalıştım ilk başta sonra blw yaptık ortalık battı ama hiç umrumda olmadı, her gün yemekler üzülerek çöpü gördü ama olmadı. Geçen gün kraker çubuğu yiyordum baktım ağzıma bakıyor, dedim yemeyeceksin ama al hadi diye, şaşırtmasın mı beni 😬 Kraker çubuğu dışında bişeye ağzını açmıyor. Neredeyse 3 aydır denemediği yemek tat kalmadı ama yok. Kilosu da 8 belki ya da değil bilemiyorum. Çok üzülüyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Oyunlar taklitler neler neler ama nafile 🤷🏼♀️ Allah için bi akıl verin 🙏🏻