Kızlar selam. Tam 1 hafta önce sezeryan doğum yaptım. İlk gece hastanede sütüm çok az geldiğinden bir kez mama takviyesi verdik. Hastaneden çıkıp 4.gün sağlık ocağına gidene kadar sütüm de öyle bir artış oldu ki kol altlarım da bezeler oluşmaya göğüslerim gerilmeye başladı. Sağlık ocağında ki hemşire bunu sağmazsan çok ağrı yapar önlemini al dedi. 1 kez sağdım gerçekten de hatrı sayılır süt geldi. Rahatladım da. Ama dünden beri ne göğüsüm geriliyor ne topaklanmalar oluyor. Acaba sütüm mü çekiliyor anlamadım. Bu 2.bebeğim kızımda hiç böyle bişe yaşamadım onda başından beri sütüm azdı 3 ay zorla emzirdim. Ama bunda çok hevesliydim mutluydum da geliyor süt diye ama birden bire bişe oldu 😞 Var mı fikri olan bi yardımcı olsanız 😞