Dildeniz 4 sene önce aldım hala ilk günki gibi kullanıyorum büyük oğlum 1,5 yaşına kadar yattı şimdi küçük oğlum yatıyor 4 aylık olucak 4 gün sonra. İki katlı şuan ilk katında kullanıyorum dönmeye başlayınca kendi kendine kalkmaya başlayınca alt katına alıcam. Gündüzleri koyun içine bir kaç oyuncakla oohh miss 😂 düştümü girdimi bir yere derdi yok. Tatile giderken köye giderken yanıma alıyorum katlanıyor zaten. Ebebekten aldım kendi markası ebebeğin