Merhaba arkadaşlar ben şimdi anne kartı almak istiyorum fakat başvuru esnasında başka bir imtiyazlı kartınız vardır .isleme devam ederseniz o kart silinecektir diyor.Geçen seneden kalma öğretmen kartim vardı. Ücretli öğretmenlik
yapmadığım için süresi doldu sanırım . Fakat içinde bir miktar para vardı (45 tl kadar)kartım silinirse bu para da mı yanıyor