Arslann Ek gıdaya ilk başladığımızda herşeyi yiyordu 5 buçuk aylıkken başladık simdi sadece sevdiği şeyleri yiyo kıyma yemiyo köfte istemiyo napıcam bilmiyorum ne yapsam yemiyo yoğurt tarhana kahvaltı dısında hep ne yedirsem cıkarıyo