Merhabalar benimde bebeğim 2 ay 15 günlük. Ayni durum benimde başıma geldi. Omurgamda bir kırık var. Bebegimi kaldıramıyorum. Kemik erimesi tanısı kondu. Sizin yazdiginizin uzerinden çok zaman geçmiş. Bir düzelme oldu mu nasıl oldunuz. Benim T skorlarım da kötü fakat doktor d3 kalsiyum falan verdi . Bakalım dedi