Aysekayra_ Merhaba hanımlar 3 ay önce doğum yaptım doğumdan önce sakinleştirici verdiler damar yolundan kalp atışım 200 e çıktı ve sonrasında panik yaptılar doğumdan sonra da ara ara kalbimde çarpıntı oluyor bu sorunu yaşayan var mı ?
06012021Alim Aysekayra_ Bnde 15 ay önce doğum yaptım çok sıkısmaya başladı kalbim 2 hafta önce gittim ve kalbim kanı pompalamiyor kalp kapakcigim da çökme varmış ihmal etmeyin mutlaka gidin doktora ve tedavisi yokmuş
Aysekayra_ Bende Byzm53 evet ya sanki durucak kalbim ne kadar oldu doğum yapalı Burculicee bende gidemedim insan bir de korkuyor yani