Vicdan azabı çekiyorum bugün bebeğim sabahtan beri ağlıyordu bizde poliklinikten randevu bulamayız diye acile götürdük kabızlık sorunu vardı pratisyen doktor röntgen çektirelim dedi çektirdik sonra eve geldiğimde araştırdım ve bir röntgenin 3 yıl doğal radyasyon almaya eşdeğer olduğunu ve ileride kanser riskini bebeklerde 10 kat artırdığını öğrendim resmen felaket bişey allahım ne olur bebeğime bişey olmasın ileride. Röntgen çektiren var mı bebeklerinize???