-melistosdogdu bence yaptırmalısınız. Benim kızımda ilk zamanlar popoda hiç pişik yoktu. Alerji ilerledikçe popoda ve genital bölgede pişik arttı. Daha sonra vücudundaki bütün eklem yerlerinde pişik oluşmaya başladı. Bir çok belirti daha olunca alerji testi yaptırdım. Bir çok besine alerjisi çıktı. Ama bizim tek şikayetimiz pişik değildi. Egzama , eklem ve popoda pişik , huzursuzluk , gürültülü kaka, kakada mukus gibi bir çok belirtimiz vardı