Melekgzldr öncelikle söyledikleriniz (çocuğunuzda gözlemledikleriniz) 9 ay icin olabilecek şeylerdir. Ayrıca yine de belirtelim, Göz teması kurmuyorsa, size bakıp gülmüyorsa , otizm olma ihtimali var olabilir ama mutlaka bir uzmana görünün eğer bu durumlar var ise. 2 yaş civarı tanı konur. Ancak 9 aylıkken ayırt etmesi sizin için güç olabilir. Tv ye kitlenmesi otizm olduğu anlamına gelmez şu aşamada. Tv yi tamamen kesin. 0-2 yaş dönem riskli dönemdir, vermeyin.