Tugcedgn Kızlar 3 gün olcak kaka yapmıyor naptıysam olmadı zaten gazlı bi bebekti simdi kaka yapamayınca dahada huzursuzlandı önerileriniz varmı??
Nagihadel Tugcedgn yapmıyor mu ? Yapamıyor mu ? Eğer yapamıyorsa 2 damla zeytinyağı içirin isterseniz ben öyle yapıyordum. Tabi siz bilirsiniz yine de
Gokcennderenn Biogia gaz ilacı kullanıyorum ama gaz için değil bağırsakları düzenliyor. Nadir de olsa mamasina zeytinyağı damlatiyorum direk icirmiyorum işe yaradı bizde 2 aylık kızım
Begonvil22 Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmamasını normal karşılıyor doktorlar
Tugcedgn Begonvil22 evet sadece anne sütü alıyor zeytinyağıyla makatını sürekli uyarıyorum ama henüz hic bi etki etmedi
Nagihadel Tugcedgn eğer isterseniz 2 damla zeytinyağı içirin veya bacaklarını hareket ettirin, karnına masaj yapın, kurutma makinasını kısık ayarda karnına tutun, çömelme şeklinde tutun vs.
Begonvil22 Tugcedgn o zaman 10 güne kadar bekleyin derim yine de yapmazsa o zaman müdahalede bulunun. Anne sütünün geneli emildiği için dışkılaması az olur bu yüzden bebekten olmayan kakayı yapmasını beklememek gerek 😊 ve popoyu uyarana alıştırmayın bence alışırsa sürekli kaka için uyarana ihtiyaç duyar. Umarım kabızlığı yoktur