Hfzozturk Adiyokkitabin kızım var 1 yaş kontrolünde 68 cmdi boyu cinsiyetine göre doğum boyuna göre aile yapınıza göre değişir böyle şeyler tabiki☺️
Ilk_mucizem60 Adiyokkitabin bebekler 1 yaşına geldiklerinde ortalama doğum boyunun 1.5 katına geliyir diye okumustum internette
bikerem Adiyokkitabin 1 yas asida 82 cm idi,bugun 18 aylik asida 90cm cikti. 6 ayda 8cm uzamış sadece,ama totslde persentil uzerinde
Henakiz Kızımı hatırlamıyorum 1 yaşında boyu kaçtı ama yeğenim geçen hafta 79cm çıktı. Ama galiba zaten bu aylarda daha yavaş uzuyorlar.
Adiyokkitabin bikerem masallah masallah canim Allah nazarlardan korusun uzun bi bebek olacak sanirim. Sizlerde mi uzunsunuz
bikerem bikerem 47 cm minicik dogdu aslinda. Butun yavrularimiza kocaman maşallah. 1 yas sonrası kilo gibi boyu da yavaşlıyor bebeklerin. Saglikli sihhatli olsunlar da biraz da genetik. Kizmarim da oldukca uzun,
irva Adiyokkitabin Oğlum 1 yaşında 82 cm çıkmıştı.Şimdi 17 aylık bilmiyorum 18.ay aşısında öğrenirim.
canimoglumm7 canimoglumm7 1 ay erken doğmustu bebeğim tabi ama boyu yaşıtları içinde oldukça ideal doktorumuz söyledi 🌸