Merhaba arkadaşlar, daha önceden 2 hafta diyet yapmıştım doktor bıraktırmisti. Şimdi tekrar diyet yap bir daha bakalım dedi ve neocate diye bir mama reçete etti. Sütüm olduğu halde bu mamayı da kullanmamalı mıyım? İnek sütü ürünlerine diyet yaparken mama kullanımi şart mı ? Tecrübeli annelerden yorum rica ediyorum 🍀🙏