Gizemlim her bebek farklıdır hepsi moro olacak diye bir şey yok ben korkutmak istemem ama bence yabana atmayın absans epilepisini araştırın yakın zaman da 7 yaşında yeğenime bu teşhis kondu bebeklerde de olabiliyor ve çok kısa sürüyor nöbetler 3 -5 saniye kadar. Belki de siz kucağınıza alana kadar geçiyor olablir. İnşallah değildir ama kontrol ettirmek lazım