koalam34 Kızım 7 aylık örümcek aldım katıyorum bir iki gündür öylece duruyor hiç kimildamiyor 😂 normal mi ne zaman alışır ne kadar süre katmaliyim gün içinde alışması için. Lütfen sadece örümcek kullananlar yazsın.
Boncuk1421_ koalam34 ben 6 aydan beri kullanıyorum ilk kullanamıyordu şimdi manevralar yapıyor .merak etmeyin çözer sonra oda oda ararsınız ya da peşinizden ayrılmaz 😂
FistikliLokumum koalam34 normal :) ben yürütece biraz gec kaldım zararlı diye istememistim ama baktım olcal gibi degil aldım 9 aylıktı ilk 2 3 gün hic kıpırdamadı icinde sonra bi iki gün az az gitmeye basladı simdi 10 aylık fır dönüyo dvin icinde yürütecle :) büyük nimetmis acayip uzun süre oyalıyo :)
Okuroya Normal şuan ne olduğunu bilmiyor çünkü 1 haftaya alışır bide en kısık ayarda kullan ayakları mutlaka yere değsin degmiyosa eğer kullanma degmeye başladığı zaman kullan. Çok yükseğe alma boyunu parmak ucunda gitmesin
Boncuk1421_ koalam34 yarım saat yanında oldum devamlı ayaklarına baktım hep düz basıyor mu diye .şuan adım atıyor düz basıyor ve yürümeye hevesli 🤩☺️
Boncuk1421_ koalam34 ilk kullanırken basamıyordu zaman içinde basmaya başlar (biz 8. Aya doğru başlamıştık )alıştığında ya parmak ucunda ya düz ayak olarak .takip ettim ben şuan düz basıyor hala bindiriyorum .