Arkadaşlar merhaba 2 buçuk aylık oğlum ilk 2 ay emziği almadı 2. Ay almaya başladı sonra bıraktı sonra tekrar aldı derken bir alıyor bir almıyor bunun nedeni ne acaba kullandığım emzikten mi kaynaklanıyor Nux kullanıyorum acaba emzik önerileriniz varmı ? Bebeğimin emzik emmesi lazım 😞 çok ağlayan bir bebek olduğu için emdiğinde biraz olsun susması beni mutlu ediyor