Eloo005 İzmir kuaşadası için lütfen tatil için düşünüyoruz denize girmiyoruz havuzu tercih ediyoruz bebeğim 13 aylık
Divayorgun Eloo005 mayısta tatil pek güzel olmuyor canım ya. Biz gitmiştik deniz buz gibiydi hava esiyordu baya. Havuzunda tadı olmaz. Ama eylülde deniz falan sıcacık oluyor hava iyi oluyor
demirboy Eloo005 denizler geç ısınır geç soğur o yüzden Mayıs’ta deniz hala serin olur. Eylülde hala soğumamış olur
Ruzz-Batu Eloo005 aydin kusadasi kadinlar plaji tarafi daha sicak ama mevsimler degisti eylulde daha sicak olur