GALADRiELL bsr1 aynısını ben de yaşıyorum önceden maviydi 2 saatte hemde şimdi saatler geçiyor hala sarı . İçir3miyorum diliyle itiyor sadece 5 dakika emiyor
GALADRiELL mihra_hatice sütüm az değil galiba bebeğim emmiyor diliyle itiyor ne yapacağımı bilmiyorum
mihra_hatice GALADRiELL ayakta gezdirerek emzirin. Önce sevin aynaya bakın şirinlikler yapın eğlenin o sıra yavaş yavaş alıştırarak teklif edin. Ve yavaş yavaş yürüyerek emzirin. Bu tamamen 3. Ay durumu. Ben emzirmek için kriz geçirirdim emmiyo diye. Gerilmeyin bir de gerildiğinizde hisseder. Nasılsa emecek düşünmeyin o kadar. Hatta ben o aylarda kardeşime yatıya gitmiştim emmiyo diye neler yapmıştım. O zamanlar sütten göğsüm şişer akardı. Ama ben sağdığım sütü içmiyo diye sağmayı bırakmıştım. Mama verdik almadı hiç bir şekilde . Bu dönem geçici sakın emmiyo diye yıpratma kendini acıkacak ve emecek. Benimki hala arada böyle
GALADRiELL mihra_hatice çok teşekkür ederim ne güzel anlattınız . Gezerek emzirmeyi deneyeceğim hemen inşallah içer ve inşallag geöer
Kayraaa59 GALADRiELL canım benimki de 3 buçuk aylık. Şuan ara aynı sıkıntıları yaşıyoruz doktora sordum az da emse doyuyor sütün verimli, yağlı demekki dedi. Kilo alımı çok iyi, çiş kaka da çok iyi. Zaten ordan takip et en kolayı dedi doktorum.