3 ay 18 günlük benim oğlumda akşam 22.00 civarı gece uykusuna geçiş yapar bazen mama veriyorum uzun ve güzel uyuyor bazı geceler 2 saatte bir kalkarken dün gece sadece 1 kere kalktı mama vermediğim halde birde 6da kalktı emmek için. Bende hiç uyandırmam kendisi acıkınca uyanıyor zaten uykusunu açmadan emzirp hemen geri yatırıyorum yerine. Sabah 8 gibi kalkar genelde, yatakta konusur oyun oynarız şarkı söylerim sonra uyku mızıldaması gelir emzirp uyuturum o sıra bende uyurum. Akşam üzerine kadar sık sık uyur uyanır akşam yemek saati ve sonrasında hep bizimle uyanık kalır sanırım uzun süre uyanık kaldığından zaten ilk uykusu derin oluyor baya. Ama o bağırmaları sesini keşfetmesi karşısında konusun sizde bazen onun gibi değişik sesler çıkarın şaşırın ifade değiştirin karşılık alınca çok keyifleniyorlar ve gelişimi açısından şu sıralar konuşmanız çok önemli. Masallar anlatın, hatrını sorun, üstünü altını değiştirirken neler yaptığınızı anlatın. Biz yaklaşık 1 aydır böyle konusuyoruz her geçen gün konusmaların süresi artıyor 🥰