Ysmn3111111 benim ilk yaptığım gibi olmuş desenize,,mutlaka tariflere bakın derim, istgramda gurbetin mutfağı var ona bakın,onun tarifi olan hem sade hem kakaolu yaptım çok güzel oldu, gülsuyu dökmek zorunda değilsinz bu arada biz sevmiyoruz, dökümü yorum…bu sene yine hem sade hem kakaolu yapicam😂