Merhabalar 3 gün önce doğum yaptım bebeğim ilk çişini biraz sancılı yaptı çok ağladı ertesi gün hiç yapmadı 2 defa kaka yapmasına rağmen çiş yoktu cumartesi akşam hastaneye götürdük orda serum takıldı çiş yaptı ancak çok ağladı ve koyu sarıydı rengi kanında sodyum değeri 124 çıktı 128 olması gerekiyormuş beslenme yetersiz diyerek küvöze aldılar idrarında enfeksiyon çıkmadı bu durumu yaşayanlar var mı böbrekleriyle ilgili bir sorun olabilirim mi lütfen bakar mısınız