Kızlar bebeğim 7 ay 15 günlük çok şükür bir sıkıntımız yok ancak ben sanırım güvenli bağlanmayı yapamadım veya yapamıyorum ilk 3 ay kucağımda uyudu gece gündüz fark etmiyor sonra 4. Ay atağı yine aynı sadece 5. Ay da biraz rahatladım ama yine başa sardık gündüz sıfır uyku uyusa bile meme de 15 20 dk kestiriyor ne iş ne yemek ne kahvaltı çok zor yapıyorum yanında otursam dahi kucağıma gelmek istiyor bazen babasını dahi kabul etmiyor diş yapar diyorum ama bu kadar uzun süre devam eder mi çok bunaldım banyo yaparken bile eşim kucağında duşa kabinin önünde bekliyor sesimi duysun diye