Merhaba arkadaşlar,
bebeğim henüz 1,5 aylık gaz problemi olduğu dönemdeyiz. İlk bebeğim ve tecrübesizim gaz masajları yapıyorum iyide geliyor ama bazen karnı tok gazı yokken ağlıyor. Belini incitmiş olabilir miyim hep kafamda bir soru işareti. Bellerinin böyle incinmesi çok kolay mı?