Deletedmom_32 Bebeğim bir aylıkken çok az bişey kullanmıştık sonrasında emzirmeye devam ettiğim için kaldı öyle ağzı hep kapalıydı kullanılır mı yoksa çöp mü
hemsire09 Deletedmom_32 1 ay süresi varmış açıldıktan sonra aptamilin sanırım 3 hafta. Çöp oluyor yani