Sewqide emzik 😀 valla zararlı falan diyolar ama aynı sıkıntı bizdede vardı. Bi gün duşa girdiğim zaman çıkınca bi baktım, annem emziği vermiş , benimki cak cak eme eme uyudu 😀5 aylık olduk, şuan hala göğsümü emer, dalacağı zaman memeyi iter,ağzına emziği verdiğim anda gözler gider . 4 5 dk emzikden sonra kendisi atıyo ağzından.