arasinannesiyim25 Kızlar 17 günlük bebeğim beni emdiği zaman çok kusuyor hatta bazen fışkırarak kusuyor ama mama verdiğimde kusmuyo çok nadir çıkarıyor. Sizce bunun sebebi nedir? Acaba sütüm yaramıyor mu?
Balyanakoglum arasinannesiyim25 sütünüz çok yağlı demekki siz yinede emzirmeye devam edin bir süre sonra düzelecektir
Oli arasinannesiyim25 internet bakin fışkıran sutu kesmek icin makas hareketleri felan yapmak gerekir
arasinannesiyim25 Ozgeakah çok tazyikli hatta fışkırıyor ve o zaman boğazına kaçıyor rahatsız oluyor. Emzirmeden önce sağsam da öyle tazyikli geliyo
Kucukhobby arasinannesiyim25 sırt üstü yatıp emzirin. Sağım yaptığınızda memeyi tam boşaltmayın. Bu daha çok süt üretimine sebep olur. 50-60 ml sağın sonra memeyi verin sıt üstü yatarak
Gokcennderenn Yan yatarak emzirin emzirme danışmanı Dilruba hanım var Instagram da onun yazısında okumuştum