Farasc Hanımlar oğlum emerken baya böyle ısırdı 🙉 ısırdığı yer böyle şişti. Emerken de aciyor ☹☹ ne önerirsiniz ne yapmam gerekir ? Mastit mı oluyor yani bu 😭
DefneMeva0411 Farasc Hayır mastit süt kanallarının tıkanması sonucu olan bir şey. Krem sürün masaj yapın benim kızımda ısırıyor ama ne yazık ki ben çözüm bulamadım. Lansinoh göğüs ucu kremi kıllanıyorum hemen geçiriyor
Farasc @DefneMeva0411 1 yalana girecek benim oğlumda önceden de yapıyordu ama bu sefer gerçekten çok kötü ısırdı bide 4 üst 4 altta dışı var😬😬😬. Bende deniyim bari o kremi vardı evde. Teşekkür ederim💐🥰