NekwaSultan doktorumuz geçer dedi zaten. Sadece kaynamış suyla sil dedi. O da aynı şekilde sütten oluyor demişti.
Srht ahh keşke ben dediğimde beni de dinleseler. Ama nerdeeee. Herkesin bir pipi görme merakı var
[silindi] ben de dediğiniz gbi yapmaya başladım zamanla geçecek diye bekliyorum
Ballilokmaayse hayır granül sabun kullanmıyorum ama dediğinizi denicem