Eesmaaanur canım bebek cildinin dünyaya uyum çabaları bunlar gayet normal en gec 1 aya düzeliyor.
Sana bisi diyenlere dr normal dedi de gec.
Derisi soyulur nerdeyse tamamen yenilenir bilgin olsun.
Ben 2 çocuğumu da her banyodan sonra bebe yagiyla yağladım hicbir sorun yaşamadım.
Saf zeytinyağı kullanırsan daha ds güzel olur bilgin olsun sağlıkla büyüt kuşunu 😄🤗