Bebeğim 2 ay 13 günlük sabahları kakasını yapardı ama bu saat oldu ıkınıp tıkınıyor kabız olarak değil zaten sulu cıvık şekilde yapıyor ama neden bu kadar ıkınıyor? Gazlı bi bebek değil gazını çıkarıyor ama kaka yapamadık hala var mı bi öneriniz şuan hemen deneyeyim😿