Ben çok faydasını gördüm çok gaz çıkartır hem süt arttırır ama çok tüketince midem ağrıyordu. Fakat düzenli tüketimde işe yarıyordu bilginiz olsun mesela sabah kahvaltı da çay niyetine akşam yemeğinden 1 saat evvel gibi içilirse ve hep aynısını yaparsanız düzenli gaz çıkartıyorlar