Merhaba arkadaslar..benim oglusum su an 32aylik,ben calsmiyorum onunlaym,ama artk yetemedigimi farkettim ve krese vermeye karar verdm ,tabiki yarim gun..yalnz sorun su ki sabah kostur kostur kahvaltiisini yaptr ,yataktan zorla kaldir(gece cok uyaniyor ,ve ciddi yemek yeme skntimiz var),saat 9gibi bunu basarablirmiyz blemiyorum.oglen versem diyorum,bu sefer de ogle uykusu yapiyor hala,bensz uyur mu blemiyorm hc denemedk,kaldi ki uyudu ki sanmiyorum,uyaninca inanlmz huysuz oluyor adapte olabliir mi tekrar,uyumazssa ki yuzde doksan,eve geldgngde yne cok huyusz olcak ve yemek yemicek(tecrubeyle sabit),ama arkadas edinsin ve gtsin de cok istyorum….sz olsaniz ne yapardinz???