Selam anneler, 2 aylık bebeğim var emzirdikten sonra sütümü sağmaya başladım. Sütümün artması içşn böyle yapmam lazımmış. Emzirme bittikten sonra 30 ml kadar sağabildim çok yavaş akıyo sütüm bu normal mi? Birde bebeğin emiş gücünde de bu kadar yavaş mı akıyodur?