19.aydan bildiriyorum daha çooook görücen bunları 😂 gerçekten takmamak gerekiyormuş çünkü istemediği zaman gerçekten yemiyorlar boşuna gönlümü yormuşum ama işte analık bu oluyo galiba 😂😂 yaklaşık 2 aydır iştah sıfır yediği besinleri artık yemiyor reddediyor kahvaltı öğünü resmen bitti öğle bitti anca akşam yiyor bu kadar ve emiyor.Taktı yayla çorbası köfte ve makarna başka hiçbir şey yemiyor ve yemek istemiyor,halbuki her şeyi yerdi asla seçmezdi bir anda kabus yaşamaya başladık umarım geçici bir durumdur