Bende kesmeye çalışıyorum sabır taşı kullananlar varmış bir gün de kesebilirmişsin benimkinde pek etki etmedi ama tavsiye ederim çok kötü kokusu var memeye sürünce bebek emmek istemiyor acı bi tadı var ama zararlı değilmiş ilk kullandığım gün emmedi ama sonrasında umursamadı napsam kar etmiyor