Gokce122 estagfurullah niye cahil dediniz kendinize, 9 bucuk aylıktı tam bir kere bende aynı düsünceye düstüm aksam yemegi vermeden cıktım ama icim hic rahat etmedi resmen huzursuz oldum kendi yerime koydum onu suan ac mıdır acaba falan filan derken en yakın marketten kasık maması/gece maması alıp hemen sıcak suya katıp yedirmistim, kasık mamasıyla ilk o zaman tanıstık🙈💆🏼♀️ Yani cıksanızda iciniz rahat etmeyecek o yüzden corba yapın en azından, yada muzlu bebek bisküvili yogurt olabilir🙈