sırayla ilk biberon kaldır kaşık biberon ver rahat olur sanırım o sonra da ten teması yap bol tazyik varsa sutunde geri yaslanarak emzir dil bağına baktır reflu gaz vs var mi nedenlerden birileri olabilir ama dediğim gibi ilk biberon çıkart emzik verme illa vericem dersen memeye bir alışsın sonra ver ben hiç vermen taraftarı degilim emzirme danismanlari da istemiyor ileride de olsa meme reddi olyo diyo biberon emzik olunca he olmayan vardır onlar şanslı