oglumuz01 Aşırı korkuyorum iftarı dışarıda yapalım diyoruz. Alışkın değilim ya bebekli dışarıda olmaya. Hava da çok güzel kızlar. Üstünü nasıl giydireyim örgü tulumları var sadece kışlık ne giyecek bu bebe. Emzirme işi de var Tecrübe sıfır
Merve oglumuz01 kocaman olmuş yahu çıkın tabisi. Bolca yedek kıyafet ve bez alın. Çok kalın giydirmeyin güzelce sararsınız hiç bişicikler olmaz. Değişiklik size çok iyi gelir💐🤎
Ikizannesi5 oglumuz01 sen ne giydiysen ona 1 kat fazla giydir kuzum 🍀 ha için rahat etme 2 kat giydirirsin ama terlemesinde Tabi bu arada ben 3 bebekle çıkıyorum (ikizlerim 10 büyük büyük 30 aylik ) hiiic korkma gayet de güzel geçecek 🌻
Eylbsr oglumuz01 Valla çıkarılmaz diyenlere bakmayın, ben de kırkı çıksin dışarı atacağım bebisle kendimi😁
TurkerNoyan oglumuz01 ohoooo büyümüş annesi korkma bir kaç çıkmada tecrübe kazanırsın ikişer yedek al peşine tamam 🤘🏻
TurkerNoyan Eylbsr beklemeye gerek yok ki çık şimdiden temiz güzel hava alın ya kırkı mırkı bitti o işler
Eylbsr TurkerNoyan Edirne’de yaşıyorum buranin bu mevsimler rüzgarı fena oluyor 😌 Kirkina kadar az daha ısınacak havalar biraz da onur bekliyorum aslinda…
Mericcc oglumuz01 çıkın size de çok iyi gelir. Ben 10 gunlukken yemeğe gitmiştim bebegimle. Zaten çoğunluk uyuyorlar rahat edersiniz. Bulunduğunuz yerin havası nasıl bilemem ama sizden 1 kat fazla giydirin içinize dönmezse yanınıza da alırsınız.