luna55 ben zaten asla süt tüketmem sevmediğim için içmiyorum sadece peynir yoğurt yiyordum 1 ay oldu onlari kestim belki eser miktarda olanları içinde tüketmiş olabilirim onada dikkat ediyorum artık.. alerji uzmanı gidiyorum süt alerjisi olabilir diye kan tahlili yaptı negatif çıktı bana dediki süt alerjisi fışkırır kusma kan egzmaa tarzı şeylerin olması gerekiyor dedi..laktoz diye birşey söylemedi onu nasıl tespit edeceğiz?