Bebenim bebegim de 4 aylık , uykumuz şu sekilde
08.00 uyanış
10.00 1.uyku 12 de uyanış
14.00 2. Uyku 16.00 uyanış
18.00 3. Uyku 19.30/20.00 uyanış .
10.30 son uyku ve sabah 8 e kadar bir kez emme
ama bebegim hep emip uyumuş oluyor ve bizim aramızdaki destekli uyuyuş emerek uyuma oldu bunu nasıl ortadan kaldırabilirim aglıyor aglıyor uykusuzluktan diyorum karnı tok vermemeliyim kusar diyorum . İyice aglıyor bir kere mememi agzına alınca uyuyor . Emzik asla emmiyor zaten ne yapacagım