Aaysenurrrrr Hanımlar hamileyken sigarayı mecburen bırakmıştım suan bebeğim 2 aylık olucak ama tekrat baslamak istiyorum çünkü dayanamiyorum.Varmi emzirirken sigara icen zararını gören
Yarenriza Ben 9 ay içtim, doğumdan sonra bıraktım😁çok saçma oldu ama 2 ay sonra tekrar başladım bı zararni görmedim