burcuaykut Selam kızlar elimde evolvia 1 400 gr nutri pro mama var oğlum artk anne sütü ile beslendiği için kullanmıyorum mama fiyatları da çok yükseldiği için BURSA da kullanan birine bağışlamak isterim. Çok az kullandım daha yeni başlanmış gibi. ☺️🙋🏻♀️