Mtaha Philips avent emzik kullanıyoruz 0-6 ay . Artık değişmesi gerek diye 6- 18 ay aldık aynı marka sadece çerçeve yapası aynı değil bir türlü almıyor emziği acaba ucu mu tuhaf geliyor yoksa önceki çerçeve şeklini mi arıyor anlayamadım ? Böyle bir sorunla karşılaşan var mı ? Varsa nasıl alıştırdınız yada tecrübeli anneler emziği değişmeli miyim ?
WHITECLOUD Mtaha Nuk kauçuk emzik deneyebilirsin damaklı emzikleri de kolay tutuyorlar avent damaksız galiba
Egesmom05 Mtaha benimki 11 aylık hala 0-6 ay olanını emiyor diğerini almadı😢 hatta bir çift daha aldım mecbur 0-6 ay kaybolduğu için bozulur mu acaba diş yapısı
Sarpp Mtaha aynı sorunu yaşıyorum evde bir sürü emzik çeşidi var ama ilk doğduğu zaman verdiğim emziği kullanıyor hala
Mtaha Melekatak evet ama uykuya da emziksiz dalmıyor 🙈 diğerini zorla emmeye çalışıyor diş yapısı bozulacak diye çok korkuyorum 😞bıraktırmak için ne yapayım aklım çok karıştı inanın
Mtaha WHITECLOUD evet damaksız. 6 ay boyunca damaksız avent kullandı acaba damaklı alsam tutar mı ki yadırgar mı acaba ? Neyse yine de denemekte fayda var teşekkür ederim 🌸
WHITECLOUD Mtaha bebiş prematüre değilse damaklı daha iyi, gece uykusunda damaklıyı daha rahat tutuyorlar
Mtaha Egesmom05 yani bozuluyormuş bende tereddüt ediyorum araştırdım biraz damak yapısının bozulmasından korkuyorum o yüzden 6-18 ay aldım ama tutmadı onu bende çerçeve kelebek gibi olduğu için alışılmışın dışına çıktı o rahatsız etti o yüzden tutmadı diye düşündüm .. sizin bebeğiniz rahatsız oluyor mu peki 0-6 ay emzikten ? Oğlum çok zor kavrıyor artık onu
Z1414 Canım bende avent kullanıyorum 6. Ayda tutmadı 6-18 emziği şuan 8 aylığız yeni tuttu biraz büyümesi gerek galiba tutmadığı süreçte 0-6 ya devam ettik
Egesmom05 Mtaha yok canım çok mutlu şekilde emiyor dişlerini kaşıyot sanırım bu ara çok düştü. Dış bölümüyle alakası yok memesi yani ucu farklı biri küçük biri daha büyük ondan kabul etmiyorlar bende damaklı normal kaç tane emzik var anlatamam asla başka istemiyor
Derininmotheri Benim bebeğim de8 ay 8 günlük hala 0-6 ay emiyor almadım henüz 6-18 ay emizği diş yapısı bozulur mu acaba. Ya bende merak ediyorum
ftsdmrhn Bence emziği bıraktın, sonra bıraktırmak için ucunu kesme, sirke sürme gibi şeylere başvuruluyor ama bunlarda çok yanlış. Uykuya da desteksiz geçmesini öğretmenin tam zamanı. Hazir almıyorken bıraktırin sonra bıraktırmak çok daha zor