ikibidikannesi kizlar 2.gebeligm 20.haftadym asiri halsizlik yasiyorum gozlerim acilmiyo kollarimi kaldircak halim yok calisiyorum bide aksam cocugumla ilgilenecek hic halim olmuyor sizde yasadinizmi.ne yapsam gecer acaba bidahaki kontrolume daha 3 hafta var
BalkizimBaloglum2 ikibidikannesi 13 haftalik hamileyim bende öyleyim ve cok çabuk yoruluyorum hemen vücudum agriyor
ikibidikannesi BalkizimBaloglum2 evet benimde oyle toparlanamiyorum bi turlu. ilk oglumda boyle degildim yapsak iyi gelir bilemiyorum
BalkizimBaloglum2 ikibidikannesi doktorunuza soyleyin değerlerize baksin bi ona göre ilac verir benimkine bakıldı çok şükür sıkıntı çıkmadı vitamin ilaci verdi ama bulanti yaptığı icin kullanmıyorum