makine tam doluysa yarim çay bardagina yakin koyuyordum granülü ama kalıntı kalıyor uzun süreli yıkasam da dalinin deterjani ve yumusatıcı ya geçtim , granül ile de makine de çıkmayan kusmuk kaka vs elimde sicak suyla çitiliyorum sonra makineye atiyorum Bu sayede granülü de kullanmiş oluyorum uygunken almistim 3 paket boş boş durmuyo 😁😁